onsdag 28. september 2011

En liten grønnskolling ;)

Vært på tur rundt Sognsvann i dag, og var så heldig å få selskap av Irene og "fetteren" til Stretto, nemlig Taxi. Gjensynsgleden var stor. ( Litt for stor på t-baneturen opp, er vanskelig å ikke leke når man er så glad i hverandre :D) )  Gutta lekte litt innimellom peemail-lesingen, og koste seg hele turen. Avsluttet turen på jobben til Irene, dvs. veterinæren til Stretto. Greit å stikke innom en dag som det ikke er satt opp sprøyter etc. på tapetet også.  Så lekte litt videre der, og fikk besøk av denne lille grønne frøkna som også ville være med å leke:
Hun hadde bare herja litt i nyslått gress! :D


Så der løp de rundt alle tre på veterinærkontoret og koste seg, var et herlig syn :)

Og et par bilder til jeg tok på turen i dag :


" Seriøst mutter´n, nå har jeg vært modell lenge nok, jisses "

Må legge ved et av gutta boyz også, selv om det ikke ble så bra. Mulig jeg kan stjele et fra Irene som er bedre, hun fikk tatt litt flere bilder enn meg. 
Taxi og Stretto
Og det fikk jeg gjort også gitt ;) Sjekk den laidbacke stilen til Taxi, herlig :D

Fotograf: Irene

5 kommentarer:

  1. Nydelig bilde av Stretto det øverste med vannet i bakgrunnen!:)

    SvarSlett
  2. Tusen takk Ida, var det bildet jeg likte best også:) Martin er jo på tur i Frankrike denne uka, så må prøve å ta litt bilder selv. Fått bra coaching av han på innstillinger og slikt,er neimen ikka bare, bare å ta bilder. Så blir velig glad for tilbakemeldingen :)

    SvarSlett
  3. Hihi, "kjekkt" med hvit hund som ruller seg i nyslått gress! :D

    Nydelige bilder av Stretto, det blikket kan få hvem som helst til å smelte. Sukk :) Fine gutten!

    SvarSlett
  4. Jeg venter på oppdatering fra utstillingen! *kremt*

    SvarSlett
  5. @ Iris: Må bare legge fikse litt bilder til innlegget også, så kommer oppdateringen ;D

    SvarSlett