søndag 22. januar 2012

Taxiiii :)


Våknet opp til store mengder snø i går, 
og en hund som syns det var veldig komfortabelt å gjøre akkurat dette: 

Litt senere utpå  dagen skulle vi møte lillebroren til Martin og kooikeren Taxi ( han kan du lese mere om her ).
Vurderte en tur i skogen, men med all snøen som hadde kommet, og fortsatt kom, tok vi oss en trekketur i stedet. Kjempefin tur, og gutta storkoste seg.
Reiste hjem til meg og Martin, og gutta lekte videre utover kvelden. Altså, ikke sammenhengende, da hadde jeg blitt gal :D Men de lekte litt og sov litt osv.
Jeg er så altfor dårlig til å huske på kameraet, men i går husket jeg på det :) Så her kommer det litt bilder av gutta boyz som leker sammen :



Taxi smiler :p
Et av "noldus-blikkene" til Stretto
Koooz
Taxi, Martin, Stretto, bittelitt Jørgen, og selvsagt productplacement på sitt beste :D

5 kommentarer:

  1. Hahahaha, utrolig mange morsomme bilder av gutta :D

    Så ut som dere hadde en bra kveld! Godt dere passer på Jørgen mens jeg er borte :-)

    SvarSlett
  2. Artige lekebilder :D
    Pen lekekompis også :)

    SvarSlett