torsdag 4. august 2011

Rallysnutt ;)

I august er det trening med instruktør både torsdager og søndager, luksus :)
Så om noen i oslo og omegn er litt nysgjerrig på denne sporten har man god mulighet for å bli med, det er fullt lov bare å se på :) Send meg en mail så kan jeg fortelle mer om tid og sted.
Jeg syns dette er en sport som passer pinscherrasene veldig godt, kjapp og morsom :)

I dag har jeg og Stretto gjort Oslos gater uttrygge og vært på en liten sykkeltur. Skulle ønske vi hadde tilhengerfeste på bilen, hadde vært litt deiligere å dratt ut til marka. Og hund og sykkel på buss og bane for å komme seg dit står jeg over :/ Men fikk oss en fin tur rundt i byen.

Hadde vokst på meg en liten dunderhodepine i løpet av dagen, så visste at vi ikke kom til å gå for de store utfordringene på rallyen i dag. Men det slapp vi å tenke på. Merete ( instruktør ) hadde planlagt to små baner til oss, og i dag skulle det dreie seg om treningsteknikk. Så ingenting "nytt" på tapetet, passet meg utmerket. Martin kom et kvarter før vi var ferdig så fikk slengt kameraet på han så han kunne filme siste banen vi skulle gå. Kræsjet litt i "dobbel åtte", men flott kontakt da :D
( Hadde surret sammen båndet i selen, men det datt ut når vi startet. Men gjør vel ingenting det så lenge man ikke bryr seg om flasker som går i bakken ;) ) Snurr film:



Og et par bilder da..
Slapper av i gresset mellom treningsøktene
Kongen av sofaen tar seg en velfortjent hvil etter treningen

Alltids noen barnesykdommer som følger med ny blogg, men nå kan ihvertfall alle legge igjen kommentar her. Var visst huket av feil et sted.. Si gjerne ifra hvis det skulle være noe mer som skurrer ( eller savnes ) :)

4 kommentarer:

  1. Luksus med instruktør to dager i uken. Såå kjekt å se en videosnutt. Så flinke dere er, nydelig kontakt :)

    Herlig sofabilde :D

    SvarSlett
  2. Så flinke dere er :) Rallylydighet ser utrolig morsomt ut!

    SvarSlett
  3. Superflinke! Luksus med to treningsdager i uka, selv i sommerferiene!

    SvarSlett
  4. Takk :D Ja, det er moro å få trent rally så ofte :)
    Får håpe at rally blir godkjent av NKK ( slik som i SKK f.eks.) så miljøet blir større og flere får muligheten :)

    SvarSlett