lørdag 27. august 2011

10 kjappe med Stretto

Hva jobber du som:
Jeg har sofasovende vakt i casa Strettis

Hvilken utdanning har du:
Det å være sovende vakt lærte jeg selv. Men skolesmart som jeg er har det blitt litt, sikkert ikke ferdig enda..

Planer for fremtiden:
Jeg kommer til å fortsette med det jeg gjør nå, leve et balansert og herlig hundeliv :D Og heller fordype meg mer i de forskjellige tingene jeg driver med. Ingen planer om barn og familie, og slå seg litt ned altså: Akkurat nå trives jeg med å leve ungkarslivets gleder. Vi får se.

Hva er du mest stolt av så langt i karrieren:
Min 2.premie på blodspor. Det hadde gått 3 elg i sporet, den ene var ikke langt unna. Men jobbet på ordentlig hardt, og fikk vist hvor god psyke jeg har. 


Hvordan holder du deg oppdatert:
Peemail


Favorittgodis: 
Frolic i små biter og provit til hverdags,  med innslag av litt vomburger. Jeg har fortsatt ikke bestemt meg for hva jeg liker aller best enda, men leverpostei er veldig godt. Og fiskekaker.. og pølse.. og indrefilet.. og mye mer. Glad i mat jeg :) 

Favorittaktiviteter ( Ikke mer enn 3stk.): 
Hmm..dette ble vanskelig. Okei, spore er en. Sove/slappe av er en annen. Også er jeg veldig glad i å kose da. Nei ikke skriv det, da virker jeg som en blauting. Skriv heller: setter pris på familietid. Jepp, mye bedre.


Hva spiser du helst til middag: 
Tørrfor og våtfor, gjerne med litt ris hvis det er, og en eggeplomme på toppen på lørdager. Og innimellom også på tirsdager ;)


 Yndlingsleke(r): 
Rotte fra Hunter. Syns den ser ekte ut jeg, mååå ha den når den kommer frem :D Skinnez er jeg også veldig glad i. Og bitepølse er fin å henge i. 


Har du noen særegenheter:
Vel, innimellom følger ikke matmor eller matfar med når jeg sier ifra at jeg skal ut. Så da går jeg og henter rene sokker fra tørkestativet. Da pleier ihvertfall matmor å få rompa opp av sofaen ganske så raskt :D 




Takk for at du tok deg tid Stretto, du kan nå gå tilbake på jobb. Bare hyggelig, fortsatt god helg :)
( Hey, hvor blir det av benet jeg skulle få som betaling? Skal ha betalt for intervjuer altså! Der ja, mange takk. )





2 kommentarer:

  1. Så kult:) tror eierne er like kutyme og avslappet som strettisen, jeg :)

    SvarSlett
  2. Nu har vi verkligen fått en inblick i vem Stretto är.
    Det är bra att du tränar på intervjuer också, till nästa gång du visar framtassarna på tävling ;)

    SvarSlett