søndag 14. august 2011

Lagt min elsk på..

Denne lille saken fra Hurtta..
De som kjenner meg vet at jeg har en ganske stor pasjon for rosa, da spesielt rååååsa som i fargen på denne vesten her. Prøver å begrense meg til slike ting som rosa striper på sko, rosa drikkeflaske, rosa singlet, og sommerens store glede: "Ed Hardy" sko med lyserosa såle. Rosa over også, men tross alt ikke baaare rosa.. They brighten up my day :D 
Ikke akkurat disse som jeg har, mine er bittelitt mer lyserosa..

Hurtta kom jo med en hel serie, kalt "lifeguard", med produkter til hund i gult, oransje, og da rååååsa. Prøvde å overbevise samboeren om at Strettis var mann nok til å gå med rosa på både det ene og andre, men ble nedstemt gitt. Og godt var kanskje det, haha :D Så på tassen ble det oransje bånd, kobbel og vest fra denne serien. Vesten ( markeringsdekken ) brukes kun på blodspor, mens kobbelet og båndet syns godt på sene høstkvelder feks. Fins alltid en unnskyldning på hvorfor man trenger ting når man er litt utstyrsgal ;) ( Har nemlig omtrent ikke brukt kobbelet og båndet enda, og kjøpte det i våres :D )

Men tilbake til denne vesten.. Kjøper den ikke bare fordi den er rosa altså. Vært på jakt etter treningsvest(er) lenge nå. Men omtrent alle jeg har prøvd blir for store. Men denne passet! :) Butikken jeg prøvde den i hadde den kun i gult, så må bestille på nettet. Hvis ingen har noen tips om dyrebutikker i Oslo som kan ha den i rosa? Liker best å handle i butikker enn på nettet. Den har tre lommer foran, stooor lomme bak til "surprise"leker, og kroker til å henge ymse ting på. Og selvsagt syns den godt i mørket også. Så nå går jeg og gleder meg til denne vesten en dag skal bli min. For når det kommer til hundetrening, ja da har jeg lov til å være litt rååsa ;D

8 kommentarer:

  1. He-he - kjekt med shopping. Har og tenkt på treningsvest, men har kun sett på de i kjedelig svart jeg, da...Under bloggen Emblas liv i sus og dus linken hos meg, finner du visst en sjelefrende på treningsvestfronten :) De ser utrolig praktiske ut da, og ja du er godt synlig. Blir så bra så!

    SvarSlett
  2. Hehe, ja satser på det :D Eneste aberet med den er at den er litt tynnere i stoffet enn de klassiske treningsvestene, så tåler nok ikke like mye juling. Men siden alt av hundeutstyr fra Hurtta har veldig bra kvalitet (syns jeg så langt ihvertfall), satser jeg på at denne vesten også holder en viss kvalitet :-)

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Sletta det forrige innlegget, for jeg skulle jo skrive mer kom jeg på :)

    Den var veldig fin i rosa altså, kommer nok til å kle deg bra :D

    Jeg har lyst på denne: http://www.hurttacollection.com/en/motivation-en/products/for-the-owner/agility-vest/

    - Irene

    SvarSlett
  5. @Iris: Hadde ikke sett den jeg, virket jo veldig ålreit både den og "obedience"vesten. Fikk lyst på den også, nå ble det vanskelig..hmm.. Og fant enda mere småsnacks jeg har lyst på, bla. turskål MED krok, og minigodbitpung. Selv om jeg ikke har brukt det på år og dag;D Godt det er jul snart :D

    SvarSlett
  6. Jeg skal ha vesten vet jeg, men ja, både kjøledekken og annet smått frister og :) Men nå har jeg akkurat brukt endel penger på telt, så kan nok ikke ta heelt av, hehe :)

    SvarSlett
  7. Denne treningsvesten så utrolig kjekk ut! :) Skulle ønske de hadde den i svart, jeg har litt noia for "skrikende" farger, jeg er en person som helst vil forsvinne i omgivelsene :p Hehe.

    Typisk det der med mannfolk og "jentefarger" forresten. Jeg har både svart og lilla sele til Nadira, og når Ståle skal gå tur med henne alene insisterer han alltid på å ta den svarte... ;p

    SvarSlett
  8. @Gry: Hurtta har "agility" og "obedience" vesten også: http://www.hurttacollection.com/en/motivation-en/products/for-the-owner/, disse er i brun eller svart. Ser ut som disse er i litt mer hardføre også. Har ikke sett de på noen nettbutikker i Norge, ikke at jeg har lett enda heller. Men mulig de er ganske nye, og kommer til landet etterhvert(?).
    Hehe, høres ut som manneoppførsel;)

    SvarSlett