lørdag 24. mars 2012

Årsmøte i NPK

Jeg har vært på årsmøte i NorskPinscherKlubb i kveld. Det er første gang jeg har vært på et offisielt møte i klubben, så en interresant opplevelse, selv om de fleste av fjesene var kjente.
Sakene som ble tatt opp, og vedtatt, går jeg ikke nærmere inn på her, referat vil komme etterhvert på klubbens hjemmeside.
Men et par ting kan jeg jo nevne;) Det ble utdelt litt diplomer som Linn hadde laget.
De var kjempefine, her er Stretto sitt :




Også ble jeg valgt inn i styret i klubben, et valg på to år, dette ser jeg veldig frem til :D
Håper at min jobberfaring, og tankemåte vil bli et positivt tilskudd til pinscherklubben :)
Jeg gleder meg!

1 kommentar:

  1. Det är klart att pinscherklubben kommer att ha stor nytta av dig och ditt arbete :)
    Grattis till det fina diplomet

    SvarSlett