lørdag 10. desember 2011

Tellus in da house!

Tellus, Stretto sin yndlingsdp, er på besøk i disse dager :D Er nemlig løpetispe der han bor, og det kan det jo være greit å få en pause fra når man er i hormonell alder selv også. Ordentlig fin gutt, og han og Stretto oppfører seg bare så fint sammen :) Så da er det jo ingen grunn til å ikke gjøre som man vanligvis gjør. I går var vi på en liten skogstur, og begge gutta var med meg på kontoret i dag. ( Den siste der er ikke så vanlig da, men i dag passet det seg slik. ) Blir mer vokterinstinkt med to gitt, men bortsett fra det var de flinke kontorrotter ;) Også har vi vært på besøk hos min bror med familie, hvor det som vanlig vanker både det ene og det andre på de firbente. Broder´n blir jo bare superbestiser med disse små, og Nikolas er jo også blitt så flink med hunder. Og hadde Tellus vært usikker på barn, vet jeg at Stretto ville sagt ifra om det, Nikolas passer vi på ;) Men han lå så stille ved siden av mens han og Tellus hilste, så da visste jeg det var ingen fare på ferde. Men vi følger nøye med for det, mye som kan skje når barn og hund "leker"sammen. Og mens vi var der ble det full undersøkelse av Nikolas sitt lekehus.  Tellus fikk nytt navn av Nikolas også, nemlig "baby". Det var nemlig det han utbrøt når vi kom, " Se, Stretto har fått baby!" :D
I morgen er det pinschertur på tapetet, så får vi se hva resten av helgen bringer. Store sannsynligheter for flere bildeinnlegg i hvert fall ;p

Tassen på plass :)
Plass til meg og eller?
Jupp, var visst det!
Fineste tellusen :)

Broder´n og Tellus

4 kommentarer:

  1. Så kjekt de så ut til å ha det - både de 2 og 4 beinte. Flinke gutta som bare vil leke i huset til Niklas. Strettos baby så jo ut til å kunne flytte rett inn der :)

    SvarSlett
  2. Hehe, ja sa til broder´n at han måtte få seg en sånn "baby" også :D

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Ops, innlegget mitt kom dobbelt, men så slettet jeg det ene - og da ble det helt borte!

    Prøver igjen:

    Så ut som alle tre koste seg i lekehuset :-) Haha, Stretto-baby! :D

    SvarSlett