torsdag 7. juni 2012

Baklengs slalåm..?:)

På slutten av forrige ukes triksetrening viste instruktøren oss baklengs slalåm. Slalåm fremover mellom bena har tassen kunnet en stund, en morsom vri innimellom fot-treningen:) Men på baklengsen datt jeg helt ut, og visste at der kom mine ben og armer til å gå helt krøll;)
Gjorde litt triks med tassen i kveld, og tok et ben bakover og sa "gjennom". (Vår kommando på mye rart,  deriblant gå imellom bena, haha;D) Fortsatte med det andre benet bakover, tassen gjorde en snedig snurr med kroppen og fortsatte. Og vips, så hadde vi gått fire skritt bakover gitt!
Men usikker på om det egeeentlig kan kalles baklengs slalåm, for jeg fulgte ikke med på instruktøren når hun viste, men morsomt er det uansett:)
Satte opp telefonen på benken og filmet oss, så hva tror dere? Baklengs slalåm eller tøysetriks? :D


3 kommentarer:

  1. Kult ser det ut uansett. Når jeg hører baklengs slalåm tenkte jeg at det var at både fører og hund skal rygge, uten at jeg vet om det er korrekt heller :) Uansett hva det trenes synes Stretto det er gøy ihvertfall - finingen.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, ja vi har det moro;D Jeg viste instruktøren videoen og spurte, det var visst ikke baklengs slalåm gitt :D
      Men et morsomt triks var det allikevel:)

      Slett
  2. Så gøy at dere har triksetrening! Det har ikke jeg tolmodighet til :P

    SvarSlett