lørdag 28. januar 2012

Another week passed by..

Dagen i dag startet så her: 





Innpakket i tepper alle tre, og funderte på hva vi skulle bruke dagen til. 
Vanligvis er det utenbysaktiviteter som står på programmet når det er helg, gjerne en skogstur, men i dag ble det shopping i sentrum. Trist vær, så ble en kort tur. 
Måtte jo innom dyrebutikken og titte litt ( sjokk sant ;p ) og til min store glede fant jeg en av tingene jeg lette etter før jul, nemlig hundebenform. ( I allá pepperkakeform utgave ) 
For 149,- fikk vi denne esken fra "Betty Miller" med kakemiks for den firbente og hundebenform inni: ( Såvidt jeg kan se bare naturlige ingredienser )

og en fin godis skål med "stjerneformer" og et kjøkkenhåndkle i. 


Value for money spør du meg!

Det ferdige resultatet ble seende slik ut, og er nå til stor glede for den firbente i familien :)

Nammis :)

Resten av uken har gått med til ymse treningsøkter, deriblant en tur til Nina og hennes gjeng for en økt med utstillingstrening. Nå blir det vel bare en trening til før NKK Bø. Vi tar turen dit, og har med oss en litt mindre en som også skal stilles ;) Blir en artig helg :D
I går var Stretto med meg på kontoret, og fikk vel hele kontoret til å smile litt ekstra, godsaken :-)

Jeg for min del er litt rastløs for tiden, og det er en del prosjekter som blir startet, men ikke nødvendigvis avsluttet :p  ( Bl.a. ny hjemmeside.. ) Henger nok litt sammen med denne "vinterdvalen" som man er inne i for tiden. Men går seg vel til, og nå er det jo begynt å bli lysere på dagene også :-) 
I morgen: skitur. Tror jeg ;)

4 kommentarer:

  1. Så flink og kreativ du er Ane! *vil også lage hjemmelagde hundekjeks* :D Regner med at Stretto er fornøyd med kjøpet? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha, lett å være kreativ når ting kommer nesten fiks ferdig :p Stretto er veldig fornøyd med kjøpet ja ;)

      Slett
  2. Så fin godbitskål! En sånn hadde nok passet fint inn på kjøkkenbenken her også. Hjemmelagde hundekjeks var en god ide :) Hm, må nok bli en tur på dyrebutikken snart tror jeg, kanskje de har det her også.

    SvarSlett
    Svar
    1. Godbitskålen er fra Breeders, jeg fant ikke noen link på nettet til den akkurat nå, men fins nok sikkert mange steder.
      Liker den kjempegodt jeg også :)
      ( Nevner at i mellomtiden ligger det en oppskrift på "havrekjeks med ostesmak" lenger ned i bloggen, superenkel :D Og har man feks. hjertepepperkakeform er jo det supersøtt til å forme kjeksen med )

      Slett