lørdag 19. november 2011

Vats Gardsmat

Må reklamere litt for en av de lokale produsentene her oppe. "Vats gardsmat" driver med det meste som er å finne på lammet som har beita i Bergsjøområdet. De er også å finne på bondens marked ( som denne helgen er i Drammen ) og på julemarkedet i Asker. Hjemmesiden deres er også veldig fornøyelig :D De driver gården på slowfood måten, og vi har alltid vært fornøyd med lammet vi har fått derifra, smaker helt nydelig. (Tom. de som er litt mindre begeistret for lam tror jeg ville likt dette) Med oss på turen i dag hadde vi med et lite fenalår som nistepakke, smakte helt topp det også! ( Det syns Stretto også, måtte jo få litt han og selvsagt ;) )
"Hva er det du spiser´a?"

Nå er det en liten lammestek som venter på oss i ovnen, gleder meg :) Siden det er så sjelden at jeg legger inn bilde av meg og Martin i bloggen, slenger jeg med et i dag fra det mest forblåste punktet på fjellet :D
Fjols til fjells :D

Stretto har forresten vært på gnagerjakt på fjellturen i dag ;D Tror vi ihvertfall, så slik ut der han hoppet og spratt i kratt og lyng. Men kom heldigvis ikke tilbake med noe. Mere om det, og flere bilder fra turen kommer en annen dag :)

3 kommentarer:

  1. Oi nå var det lenge siden jeg hadde lest på bloggen din. Altfor sløv med å blogge selv også. Det blir sjeldnere når pcen har klikka og jeg bare har en mini igjen. Blir helst mobilen jeg bruker på nett.
    Koselig bilde av dere :)

    SvarSlett
  2. Ser koselig ut på fjellet! :-) Fint bilde av dere :)

    SvarSlett
  3. @Monica: Å nei, så kjedelig med en lei pc :( Hadde det selv i en periode for en stund tilbake, da er det ikke alt som blir like proritert. Håper du kommer tilbake igjen på bloggingen etterhvert da :) Og takk :-)

    @Iris: Var kjempefint på fjellet, og takk takk :)

    SvarSlett