søndag 27. november 2011

NKK-Lillestrøm

I dag var det duket for NKK utstilling på Lillestrøm, og vi har vært i ringen. Dommer for dagen var Kenneth Ed, og det var totalt 25pinschere. En god del for å si det sånn :) Sen oppmøtetid, og god plass rundt ringen, akkurat slik som jeg liker det ;) 7 pinschere i hannchampionklassen, hvor to fikk blå, to slett rød, og tre med CK. Og vi var en de tre :D Ikke verst for yngstemann i klassen! Endte dagen som 4bhk, og det er jeg veldig fornøyd med. Men det jeg er mest fornøyd med er Stretto, han var en drøm å ha med på utstilling i dag :) Så god med alle rundt seg, og gjorde jobben sin i ringen. Så uansett hvilken sløyfe eller plasssering han hadde fått i dag hadde jeg uansett vært så stolt av lillebøllet vårt! :)
Kritikken var som følger, på "svorsk": Bra storlek og proporsjoner. Maskulint hode. Mørke øyne. Vel tipp ører. Tilstrekkelig hals. Ngt fall kors. Velbåret svans. Kropp med bra volum og benstamme. Gode vinkler. Fin svart og bra tan-farge. Noe løs fram.

Noen bilder fra ringen i dag:
Finasen ;)
 




3 kommentarer:

  1. Grattis till en fin placering och fin kritik om finaste Strettisen. Duktigt Ane :)
    Kram Lena

    SvarSlett
  2. Grattis. Alle de forkortelsene når det kommer til utstilling forstår jeg meg lite på. Men nok til at jeg forstår du har grunn til å være stolt av gutten :-)
    Han er jo nydelig

    SvarSlett