tirsdag 27. september 2011

Utstillingsbånd

Fått pakke i posten, og den inneholdt til min stor glede det nye utstillingsbåndet til Strettis :D
Bestilt fra HideandCollars i England. Svart skinn som er sydd sammen, og med loddet kjetting.
Jeg bruker halvstrup, syns det fungerer best, helstrup har vi ikke fått sansen for. Han går med båndet løst rundt halsen i ringen, det er slik han viser seg best. Og når han "står" pleier det som regel bare å ligge på bakken, jeg har nok annet å holde fingrene i ;D
Har prøvd å finne samme type bånd, men med sort kjetting istedet, no luck so far. Jeg vil ikke ha med kjetting hele veien rundt halsen, det har jeg alt og liker ikke. Kresen? Nei da... 

Tatt et bilde av Stretto sitt bånd :
( Klikk på bildet for å se båndet bedre)

Vi har vært på utstillingstrening i kveld, og skal ta en runde med det på torsdag også. Da er vi vel klare for dobbelutstilling i Letohallen til helgen. Alltid viktig å huske på å gå inn nye bånd.
Jeg fikk knipset noen få bilder før vi satte i gang med treningen i dag:
( Alle bilder i innlegget er tatt med portrettlinsen, mer om den i "linselus;)" )

Finingen sin det :)

4 kommentarer:

  1. Jeg har halvstrupkjetting i svart til Jazzi. Kjøpte på en utstilling. Men da får du ikke det læret foran da. Du får kikke litt rundt i leto. Kanskje det er noe der. Vivi skal stille lille dokka mi på søndag, for jeg skal på ferie. Litt kjedelig å ikke få vært med på klubben sin utstilling, men sånn er det nå! Lykke til!! :D

    SvarSlett
  2. Snyggt utställningskoppel!

    Lycka till i helgen!!!!!!

    SvarSlett
  3. Så fin han ble med det nye båndet sitt!:) Og masse lykke til på utstillingen til helgen!

    SvarSlett
  4. @Cathrine: Jeg ser alltid etter det og annet hundeutstyr når jeg er rundtomkring, alltid noe man kanskje kan få bruk for :D
    Håper jeg får et lite glimt av frøkna di i ringen på søndag(skal hjelpe til litt, så vet ikke om jeg får sett så mye selv) God ferie, og heia Disco :D

    @Lena og Ida: Takk, takk :)

    SvarSlett