tirsdag 10. april 2012

Så var påsken over for denne gang..

Etter litt vurdering endte det med bypåske på oss i år. Jeg har kjøpt meg ny sykkel, litt mer terrengsykkel denne gangen. (Den som ble kjøpt i fjor viste seg å ikke være kompis med sykkelstativet på bilen.)
Så vi hadde to fine 1-mils sykkelturer oppi Maridalen i løpet av påskedagene.
Var en tur med Elin, Vegard og Scot (Rattenjäger Quantum of Solace) i Botanisk Have, og tittet litt på de få vårblomstene som hadde kommet. Ruslet litt rundt i byen etterpå, veldig koselig spasertur :)
Litt bilder av gutta:

Stretto og Scot blant vårblomstene i Botanisk Have
"Hadde du litt godis sa du?"
I går regnet det, og Stretto gikk i dvale på sofaen ;) Har jo vært øsepøs i dag også, men i dag fikk vi hyggelig besøk av Rune og Nicolas (dalmatiner) så gutta fikk seg leke rundt i leligheten i en times tid. Nicolas har ikke lært seg at sofaen er lov, så Stretto brukte sofaen til å unnslippe dalmisens "klør", for så å hoppe ned igjen, luringen ;D Så endte opp godt fornøyd i sofaen i dag også :)

6 kommentarer:

  1. Heldige Stretto som får reise på sykkeltur, tror jeg må gå til innkjøp av sykkel selv snart. Finfin måte å trimme både hund og eier :) Veldig fine bilder av de kjekke gutta i botanisk hage!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :) Ja det er litt digg med forandring fra denne gåinga innimellom :D

      Slett
  2. "Ok Stretto! Om du ser på kameraet så skal jeg speide etter damer... Nei, jeg mente farer..."

    SvarSlett
  3. Så fine bilder!
    Cora har vært på ferie hos oss i to uker, så vi har også hatt påsken hjemme. Herlig det :)
    Så lenge siden jeg har oppdatert bloggen nå at det blir helt tiltak å gjøre det. Hehe :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, ser den. Kan jo kjøre på med et "må bare" ;) Har egentlig masse å fortelle siden sist, men "må bare" legge ut disse bildene/denne historien, så får evt. resten komme en annen gang. Tror jeg har gjort det en gang eller to selv, det er lov det :D
      Uansett gleder jeg meg til nye bilder fra dere, de er alltid så fine :)

      Slett